Počitadlo prasáků

pondělí 1. října 2012

#2: Angel's Melancholy

V dalším díle přitlačím trochu na pilu - vlastně sejdu na skoro úplné dno veškeré mizérie, a hnusu.
Určitě je ve světě hodně horrorů, které se dají označit za dost nechutné, ale jenom z některých smrdí ta pravá karma regulérního bizáru a hnusu. Je možné, že s nikým tohle ani nepohne - v tom případě jste zkurveně zvrácené hyeny, a měli byste 100 let chcípat v agónii! Jako první jsem vybral tenhle německý kumšt.

Angel's Melancholy (2009)

Cover

Osobně jsem celý film neviděl, a ani o něm moc nevím. Vím jenom, že pochází z Německa (suprise as fuck), má se jednat o nějaký experimentální pseudoartový surrealistický Horror, a natočil ho Marian Dora, který má na svědomí například filmy "Cannibal" z roku 2006, který prý není o nic moc normálnější. Film by se nejspíš dal přirovnat k snímku "Subconscious Cruelty" z roku 2000, o kterém tady bude taky někdy možná zmínka.
Ani vlastně pořádně nevím, o čem film je. Vím jenom, že jsou v něm dva chlapi, tři ženské, a dějí se doslova ty největší prasečiny, od blití, přes zabíjení (má dojít i na zvířata), až po fekál.
Už jsem zapomněl, kde jsem k tomuhle hnusu vůbec přišel. Měl jsem čest pouze se třemi "teasery" z filmu, které mi daly celkem zabrat, zejména video #2.. No, nebudu omílat další "hovna" a hned mrdnu odkazy na videa. Enjoy!

THE ANGELS MELANCHOLY (MELANCHOLIE DER ENGEL)... by blankytwo








CSFD profil s neuvěřitelným jedním hodnocením ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat