Počitadlo prasáků

pondělí 1. října 2012

#1: My Strange Addiction

Jo, už delší dobu jsem chtěl zkusit trochu psát, a mimo hejty, a lízání prdelí mých oblíbenců mě napadlo téma největších bizárů, co jsem měl možnost vidět/slyšet/číst/cítět.
Každý kout by se měl věnovat jednom bizáru. Nevím, kolik kapitol budu schopen vysrat, ale dokud to půjde, budu snad pokračovat. Takže dost kokotin kolem, a jde se na to!
My strange addiction


Nebudu to začínat nějak moc z ostra, a nakopnu to pořadem, který jsem nedávno zaregistroval na youtube, a hned mě dost pohltil.
Netuším z jaké televize, a z jaké země pořad pochází(i tak je jasné, že z USA). I přesto jde o místy dost zvrácenou sondu do životů fakt divných lidí.
Jak už napovídá název, hlavním tématem jsou tady divné závistlosti/úchylky/fetiše/prasečiny různých lidí. V pořadu jdou vidět lidi co žerou šílenosti(keramiku, cigaretový popel, plasty, dřevotřísku atd.),
Pijou šílenosti(Benzín, lak na nehty...), a dělají další šílenosti(vybírání vlasů z odtoku, několikanásobné čištění uší čímkoliv, žití s figurínou, žití s hlavou panenky...).
Nejfatálnější případy mi přišly hlavně tyto dva.
První popisuje ženskou, která 4 roky v kuse pije vlastní chcanky a nejen to! Ta bába vlastní chcanky používala na svou pleť, na čištětní očí(čištění očí?!), a věřila že je to výborný lék na rakovinu.




Druhý fatální případ je o bábě, která měla až moc pevný vztah ke svemu manželovi.
Jo, na tom přece nic tak brutálního není, že? Asi by nebylo, kdyby manžel nebyl ve formě popela v urně! Tohle však není vrchol. Ženskou se svým "prašivým" manželem totiž nejvíc sbližovalo pojídání onoho popela.
Zásadná moment nastává, když se ženská přizná, že neví, co bude dělat, až ji popel dojde.



Osobně netuším, jestli je pořad nahraný, nebo reálný. Vím jenom, že jde o královksou zábavu, a to hlavně ve chvílích, když vám někdo řekne, že jste divný, nebo něco takového.


Žádné komentáře:

Okomentovat