Počitadlo prasáků

úterý 2. října 2012

#14: Olivier De Sagazan

Tak teda jo. Už tady byly filmy, hudba, plaga, divní lidé, nebo ujeté tv pořady. Teď je čas na trochu zvrácenosti, a ujetosti v umění... pro mě osobně jednu z těch více ujetých věcí, co znám.

Olivier De Sagazan



Nějakou dobu zpátky jsem na netu objevil strašně divné video s názvem "Transfiguration", o kterém měl taky být celý tenhle part. Při psaní jsem však objevil člověka, který za tímhle výsmahem stojí.
tvůrcem videa je Olivier De Sagazan, což je Francouzský malíř, a sochař, původně z Conga. O tom, že jsou jeho skulptury dost creepy se přesvědčte sami.
To však není to hlavní. Prioritou tohoto koutu mělo být zmíněné video. Po přečtení pár zdrojů jsem se dozvěděl,  že má jít o takzvaný "Bodywork" což znamená, že umělec používá jako plátno vlastní tělo. Samotný umělec to popisuje takto... 
 
Mimo to jsem našel i jeho další videa, které svojí bizarností před původním rozhodně moc neztrácí...



Žádné komentáře:

Okomentovat