Počitadlo prasáků

neděle 7. října 2012

#17: Bizarre/Creepy animated characters

Meine TOP 5 Bizarre/Creepy animated characters


Dneska něco o poměrně divných animovaných postavách. Nevím jestli je pořadí úplně adekvátní. Snažil jsem se totiž vybrat něco od každého druhu určité animace (v tomhle případě teda Kreslená, Anime, digitální/flash, objektová animace). No nic..jedem.

#5 Teenage Mutant Ninja Turtles: Krang 

Kdo nemá rád Želvy Ninja? Já osobně jsem v dětství měl nahrané všechny filmy na kazety, a rotoval je až do totální destrukce. Pojmenoval jsem svou želvu Donatello, a v půjčovně jsem si pravidelně půjčoval animovanou verzi.
A u téhle verze teda začnu. Já nevím na čem tvůrci při výrobě tohohle seriálu zrovna frčeli, ale udělat jako hlavního Villaina Mluvící mozek s chapadlama mi přijde jako solidní bizár. Když se navíc přidá fakt, že se Krang nechal přenášet v nějakém ujetém androidím břiše, musí být jasné, že tahle šílenost musela rozstřelit několik stovek dětských fantazií. Za mě teda Krang, který mimochodem vypadá jako rozpůlený Demon z Dooma II musí mít své místo.


#4 Shiki: Megumi Shimizu

Protože moje znalosti o Anime končí u Cesty Do Fantazie a Pokémonů, dozvěděl jsem se o tomhle od jedné kámošky. 
Shiki (US název Corpse Demon) je teda Japonský anime seriál z roku 2010. Protože jsem to zatím neviděl, tak ani moc nevím co je tahle černooká creepy věc zač. Po projetí pár videí nasekaných ze scén z tohohle seriálu na youtube jsem se ale dozvěděl, že jde o upírství. Když jsem pak navíc viděl scénu (Kde mimochodem hrál Dragula od Roba Zombieho, FUCK YEAH!), kde tahle Megumi dělá pohyby podobné těm, co dělala Regan z Exorcisty, musel jsem to tu dát. Za mě teda čtýrka.


#3 Toy Story I:Baby face

Jestli mi teda Krang přijde jako největší bizár, musí být i něco , co mě vyloženě děsilo(hlavně jako děcko). 
Za nejvíc scary věc z pohádek pro děti rozhodně určuju Baby Face z Toy Story...a vlastně celý Sidův dark pokoj, který třeba ještě obsahoval takovou zvrácenost, jako barbie nohy spojené s jeřábem.
 Panenky dokažou být už samy o sobě kurevsky creepy, a co teprv, když ji někdo urve hlavu, vyškube vlasy a připevní ji na retardovanou chodící  pavoučí konstrukci. 
Tuhle šílenost bych se klidně nebál srovnat  s Chuckym z Dětské Hry (Jo, Chucky mi přijde creepy as fuck). Za tohle trauma třetí místo zaslouženě.


#2 Salad Fingers: Salad Fingers

Za nejpopulárnější animovanou ujetost můžu myslím s klidným  svědmomím určit youtube sérii Salad Fingers. Lidi cpou SF kam můžou, nosí trička,  a skoro každy díl se na youtube dotýká hraníce deseti milionu views.
Osobně mě celkem udivuje že taková debilní disturbing věc je tak populární. To však nemění nic na tom, že je SF kvlt jak kráva. Rádoby surrealistická myšlenka, retardované dia(mono)logy, a vyfetovaná hudba dělají atmo jak nechceš. 
Já teda přikládám jeden z mojich nej(ne)oblíbenějších dílů, který při každém dalším shlédnutí ještě více nechápu.

 

#1 Otesánek

Nikdo asi nepochybuje o tom, že je Švankmajer nejujetější Český režisér. Ten kdo jo, ať si hned najede zamilované maso, rádoby surrealistickou vyjebanost Šílení, a hlavně teda Otesánka - jednu z nejdivnějších věcí, kterou jsem v České kinematografii asi viděl. 
Je sice možné že mi to přišlo tak moc vyjeté proto, že jsem to viděl zhruba v jedenácti letech, ale od té doby jsem to už fakt nechtěl vidět znova. Pár scén si dobře pamatuju ještě dneska, a fakt nevím, proč bych se měl chtít dívat na Žilkovou kojící kus oživlého dřeva. Tohle se prostě musí vidět (nebo taky radši ani ne). Fuck you Švankmajer, a taky Fuck you pro mojeho fotra, který mě neposlal spát!

 





Žádné komentáře:

Okomentovat