Počitadlo prasáků

neděle 17. února 2013

#45: Jan Domabyl

Číslo 46 bude od většiny ostatních příspěvků trochu jiné. Proč? Téměř na všechny bizáry, perverze a jiné legrace totiž přijdu sám s tím, že je úmyslně objevím, nebo už nějakou tu dobu znám. Tenhle exemplář mě však nachytal zcela nepřipraveného, a o to větší šupu jsem dostal...

Vše se to stalo jenom díky tomu, že jsem jako správná nula seděl v pátek večer doma. Inu, co naplat. Kolem desáté večer jsem sedl před bednu a dopřál si další z dílů relace 'Show Jana Krause' . Vše bylo, tak jak má. Úvodní žvást byl ok. Následoval Geňa, kterého snad nejde (když se opomenou předpotopní díly Tele Tele a od začátku vydojenou talkshow Mr. GS) ani moc hejtovat a po něm přišla na řadu hezká herecká dvojčata, (jejichž jména už jsem zapomněl) s poměrně nevtipným dvojčetím tématem. Jako třetí se však objevil zmíněný Jan Domabyl . V ten čas jsem ještě netušil, s kým mám skrze televizní obrazovku tu čest.



Po ohlášení jména Honzou Krausem se objevil v sále celkem sympatický stařec, kterému by se daly do konce jeho dnů počítat hodiny. Jak určitě všichni fans této show ví,  třetím a posledním hostem je většinou někdo, s atypickou zálibou, či projektem apod. Proto jsem si myslel, že pan Domabyl bude nejspíš něco jako Čech s největší sbírkou jeleního paroží. Chyba.  Hned po dobelhání se na pohovku třiadevadesátiletý děd uchopil jedno z dvojčat kolem ramen. Někomu to možná přišlo milé, nebo vtipné. Já však pociťoval už první náznaky podivné perverze. A měl jsem recht. Už od téhle doby jsem měl na ksichtě výraz aka "Oh god, why?!", zatím co dvojčata se tvářila ve stylu "Dafuq am I doin here?!". Nebudu snad asi ani prozrazovat víc, abych nikoho neochudil o zážitek z tohoto freaky interview. Jusss...watch.


Žádné komentáře:

Okomentovat